Om klachten serieus te nemen en ze netjes op te lossen, op een manier waar jij én ik tevreden mee zijn.
Om te leren van wat beter kan, zodat ik mijn diensten kan blijven verbeteren.
Heb je ergens geen fijn gevoel bij of is iets niet naar wens gegaan? Laat het me dan alsjeblieft weten. Dat kan op de manier die jij prettig vindt:
📞 Telefonisch
🗣 Mondeling (bijvoorbeeld tijdens een bezoek)
📬 Schriftelijk (ouderwets mag ook hoor)
📧 Via e-mail: bijfranciska@gmail.com
Ik reageer binnen 5 werkdagen op je klacht en je krijgt van mij een bevestiging dat ik 'm ontvangen heb – via de manier waarop jij contact opnam.
Ik doe mijn best om jouw klacht binnen 4 weken op een goede manier met je op te lossen. Soms lukt het sneller, soms is er wat meer tijd nodig – maar ik hou je op de hoogte.
Mochten we er samen niet goed uitkomen, dan kan er – als jij dat fijn vindt – een onafhankelijke bemiddelaar worden ingeschakeld. Deze persoon is neutraal en denkt mee over een oplossing.
Als je niet tevreden bent over hoe jouw klacht is behandeld, kun je dit laten weten aan de Klachtencommissie van Bij Franciska. Dat mag per post of per e-mail:
📮
Bij Franciska
T.a.v. Secretaris Klachtencommissie
Wogmeer 43A
1711 SW Hensbroek
📅 Laatste update van deze pagina: 21 mei 2025
Openingstijden;
Maandag 13.00 t/m 17.00 uur
Dinsdag; 9.00 t/m 12.00 uur
Woensdag: 9..00 t/m 12.00 uur en 13.00 uur t/m 17.00 uur
Donderdag: GESLOTEN
Vrijdag: 9.00 t/m 12.00 uur en 13.00 uur t/m 16.00 uur
Bij Franciska
06 283 19 303
Wogmeer 43a, Hensbroek
Copyright © 2025 Bij Franciska, All rights reserved.