Veel gestelde vragen

vragen:

Kan ik mijn afspraak annuleren; Ja dit kunt u via mail of telefonisch doen. Tot 24 uur voor de afspraak die u heeft staan. Valt het binnen de 24 uur dan ben ik genoodzaakt om de behandeling in rekening te nemen voor 50%.

Komt u niet op de ingeboekte afspraak. Dan ben ik genoodzaakt om het gehele bedrag in rekening te brengen. Er is tijd voor u vrij gemaakt

 

Wat als ik niet op mijn afspraak kan komen; Kan je niet op jouw afspraak komen Zonder geldige reden. Dan vervalt jouw afspraak. Heeft u een deal dan vervalt deze. Heeft u betaald online, dan krijgt u geen geld terug. U heeft geen recht op tegoed. Als u nog moet betalen In de praktijk dan zal u een factuur ontvangen, die u zult moeten betalen.

 

Hoe laat moet ik op mijn afspraak verschijnen; je dient de begin tijd aan te houden die je op hebt gekregen tijdens de boeking, kom eventueel iets eerder.

 

Kan ik mijn afspraak afzeggen en geld terug krijgen? ; Volgens de Nederlandse wetgeving heb je recht op het herroepingsrecht. Echter zijn hier enkele uitzonderingen op, op het gebied van diensten, die dus ook van toepassing zijn op de behandelingen Bij Franciska, zoals hieronder beschreven:

uitsluiting herroepingsrecht diensten.; Diensten die met instemming van de klant volledig worden uitgevoerd binnen 14 kalenderdagen bedenktijd en waarbij de klant uitdrukkelijk om de heeft verklaard van herroepingsrecht af te zien. Bijvoorbeeld wanneer je een afspraak maakt 1 april voor 10 april, zie je automatisch af van je herroepingsrecht. Als je op 1 april een afspraak maakt voor 20 april en je annuleert hem voor 6 april, krijg je je volledige aankoopbedrag terug. Kom je binnen de 14 dagen en wil je als nog je afspraak annuleren? Dan krijg je een voucher, mits tot 24 van te voren. Wordt de afspraak binnen 24 uur van te voren geannuleerd door jou, dan vervalt helaas het recht op een voucher.

wordt de afspraak door ons afgezegd, ongeacht de reden dan krijg je een voucher.

  

Vergoeding door Zorg verleningDe behandelingen van Bij Franciska worden niet vergoed door de zorg verzekering 

 

Hoe vaak heb ik een therapeutische behandeling nodig; sommige behandelingen zijn na de 1ste keer al zichtbaar, voor een optimaal resultaat zijn vaak meerdere behandelingen nodig. U bepaald wanneer u tevreden bent. Het is tenslotte uw lichaam. Het heeft ook met verschillende factoren te maken. Hoe snel reageert uw lichaam op het seintje van zelfherstel. Hoe is uw conditie. In 70% van de gevallen is een behandeling goed te zien na de 3de behandeling. Voor een optimaal resultaat zijn vaak meerdere behandelingen nodig. Dit ligt ook aan de behandel methode. Een RF Frequentie heeft meerdere behandelingen nodig dan een bloedzuigerbehandeling.

 

Twijfelt u of de therapie die Bij Franciska aangeboden wordt voor u is; De therapieën die aan geboden worden zijn geschikt voor iedereen die vertrouwen heeft in het lichaamseigen herstel met behulp van. Franciska heeft dat namelijk wel. Franciska komt van alles tegen in haar praktijk. Zij zal er alles aan doen om de juiste behandeling bij u te zoeken. Ligt de oplossing helaas buiten haar expertise dan zal zij u door verwijzen naar een andere behandelaar. Eerlijkheid is het beste medicijn

 

Ik heb geboekt en zie dat er een actie is gekomen, kan ik mijn afspraak dan om zetten naar de actieNee je boeking is van voor de actie en is niet geldig voor de actie prijs.  Als er een actie is en je kiest voor online betalen kan je ook niet meer herroepen conform onze voorwaarden. Dus als je op maandag boekt en dinsdag is er een actie dan kan je niet meer voor de nieuwe actieprijs. De factuur blijft gewoon staan. Daar wordt ook geen korting op gegeven.

Geboekt is geboekt.

 

Kan ik eerder stoppen met de behandelingen en mijn geld terug krijgen; (Stoppen kan) Al is dat niet de bedoeling, om een goed resultaat te behalen is de gehele behandeling nodig. Stopt u toch eerder dan betaald u wel voor de volledige behandeling die geboekt is.

 

Nog niet tevreden met het eindresultaat, wat te doen; De meeste behandelingen hebben een inwerktijd nodig. Het lichaam moet aangezet worden tot zelf herstel en dit duurt even. Heb geduld. Ervaart u echter na 2 weken nog steeds geen enkele verandering dan heeft u een aanvullende behandeling nodig voor een optimaal resultaat.

 

Pijn; Wij kunnen niet uitsluiten dat een klant pijn ervaart tijdens of na de behandeling. Ieder lichaam reageert anders op prikkels. De meeste behandelingen zijn pijnloos maar niet gevoelloos.

 

Kan ik te laat komen; Te laat komen gaat altijd af van de tijd die de klant geboekt heeft.

 

Kan ik mijn afspraak verzetten: Mensen die hun afspraak willen verplaatsen kunnen dit via mail of telefonisch doen. Dit kan tot 24 uur voor de geboekte afspraak.

 

Ik heb een voucher. Kan ik mijn afspraak verplaatsen; Dit kan u éénmalig doen. Daarna is de voucher niet meer geldig

 

Wanneer moet ik op mijn afspraak komen; klanten worden geacht exact of 10 minuten voor de tijdstip te verschijnen die In de boekingsbevestiging is aangegeven.

 

 

 

Mag ik foto’s of een filmpje makenHet is ten strengste verboden om video’s en foto’s op te nemen en te maken in de praktijk. Zonder dat daar uitdrukkelijk toestemming toe is verleend.

 

Kan je rechten ontlenen aan de voor en na foto’s op de website? ; Alle beelden die wij maken bij “Bij Franciska” op locatie zijn promotionele doeleinden. Door deze beelden te Laten maken geeft de persoon op het beeld toestemming om deze te gebruiken. Hieraan kunnen geen rechten ontleend worden door deze persoon.

 

 

Diploma’s en certificaten; Franciska heeft voor al haar behandelingen die ze geeft haar diploma’s en/of certificaten behaald. Zij streeft er ook naar om elk jaar haar vak kennis bij te scholen door middel van cursussen en bijscholing te volgen. U bent in goede handen.

Weet zij het niet, dan heeft ze een team van deskundige therapeuten achter haar staan.

 

Warm/koud weer gaat de afspraak door; Bij Franciska heeft het recht om bij heel warm en/ of koud weer afspraken te verzetten. Dit in verband met de arbeidsomstandigheden die dan niet acceptabel zijn om in te werken.

 

Klachten; zou jammer zijn. Laat Bij Franciska het weten.  

Tevreden; vertel het zo veel mogelijk door. Er lopen zoveel mensen met pijn.

Laat pijn geen bezit van je nemen, neem je gezondheid in eigen handen.

 

 

Voucher / deal.

 

Ik heb een voucher/ deal wat nu te doen;  U kunt inboeken via de website. Zie de buttons op verschillende pagina’s. De voucher/deal is inboek baar tot eind van de deal datum.

 

Boekt u voor de deal datum in, maar u kunt niet eerder komenU  kunt vrij inboeken zonder extra kosten. De voucher/deal is dan nog geldig.

 

De voucher/deal datum is al voorbij is mijn voucher/deal nog geldigDe voucher/deal behoudt zijn geld waarde. Wilt u toch nog een behandeling ondergaan dan wordt de voucher/deal waarde van de behandeling af getrokken. Dit is tegen het bedrag wat de behandeling kost, niet wat de voucher heeft gekost.  

 

Geen voucher/deal mee; Jouw behandeling kan alleen plaatsvinden als je de voucher/deal meeneemt en inlevert. Zonder voucher/deal ben ik genoodzaakt om de behandeling in rekening te brengen. Besluit u om de behandeling te annuleren dan is uw voucher/deal niet geldig meer. Ik heb tenslotte tijd voor u vrij gemaakt.

 

Jouw voucher is onbeperkt geldig en kan 1x gebruikt worden. Een afspraak met een voucher kan je maken via www.bijfranciska.nl Neem altijd de voucher mee naar jouw afspraak. Heeft u geen voucher mee dan ben ik genoodzaakt om de behandeling in rekening te brengen. Dit is tegen het bedrag wat de behandeling kost, niet wat de voucher heeft gekost.  U kunt de voucher/deal dan op een later tijd stip, binnen de aan geven deal datum gebruiken of weg geven. Wilt u toch niet behandeld worden dan vervalt de voucher en is deze niet meer geldig. 

 

Deze pagina is voor het laatst aangepast op 14-10-2021